celebrating eighteen!

hello folks!
vaknade upp vid 10 tiden & kilade ner till pappa för att slänga i mig lite frukost och sen gå långpromenad med honom, nelson och mamma. superfin start på dagen :)
nu har jag duschat, fixat i ordning mig och öppnat mina presenter (vi firar mig idag eftersom jag går i skola till sent imorgon & mina föräldrar jobbar). men mig spelar det inte så stor roll för om jag firas just på min födelsedag eller inte så det är lugnan!
kommer snart..

sådär. tog en paus för att käka tårta med släkten! ska bli intressant att se vad vågen står på ikväll efter allt tårt & kakätande ;) vägde mig förut & då stod den på 52.5 kg! lovar att jag väger dubbla nu hihi.
anyway, här kommer lite bilder tagna under dagen! ikväll åker jag till emma & får vakna upp hos henne som 18 år imorgon, blir great! pusspuss

sissy som rena rama jultomten & jag!
nelson fick självklart vara med ♥






nu ska jag kila ut på promenad med min gosiga vovve! måste erkänna att jag är lite pepp på skolan imorgon också (mest för att linnea har present till mig) men lite för att träffa henne & jonathan också :) håller dessutom tummarna för att mitt ansikte inte kommer täcka varenda vägg på skolan men dom är rätt busiga mina vänner så man kan aldrig gå riktigt säker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0