this is letting go - rise against

roxane & jag på hemmatävling! :)

hejdär allihopa!
delade nyss ett kortisphonecall med min kille & nu när vi lagt på igen så är allting lika tråkigt som innan han ringde. vi har inte träffats & haft tid för oss själva på över en vecka och det är så himla jobbigt att vara ifrån honom att det känns som flera år har gått.
därför kommer det bli extra mysigt, extra fint & extra underbart imorgon när vi båda slutar skolan tidigt & han hänger med mig hem för en eftermiddag, kväll & natt i varandras sällskap! åh ska bli så grymt skönt att få hänga lite med honom bara vi två, prata om allt som behöver komma ut, somna på hans bröst & vakna upp likadant ♥ precis vad jag vill ha just nu! jag vet att jag är tjatig, men jag är så kär att jag inte kan hjälpa det :)
idag har jag iaf fått sova ut länge, vanligtvis brukar nelson skälla på morgonen när en av oss gått upp för att alla ska vakna & han får sin flock samlad, men han har börjat lära sig att vi så småningom vaknar hela bunten så jag sov till elva ;)
resten av dagen har jag bara tagit det lugnt, målat lite i lillebrors nya rum & det blev himla bra faktiskt. kan tänka mig att det blir skitsnyggt när tapeterna kommer upp också!
nuuu ska jag hämta något gått att dricka, krypa ner i soffan & beklaga mig över att solsidan inte visas längre.. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0