påsklov, finally!

åh vilken fin början på lovet jag har haft med bästa vän & massa häst! började med att kika på henne & goldie när dom tränade för johanna nordin i lördags och oooj vad fint det gick. johanna var superbra & gav himla bra tips & goldie gick finare än någonsin så det var jättekul att titta :) och gör dessutom att jag längtar ännu mer till hösten hihi..
sen upplevde vi en av de hemskaste bussturerna nånsin hem till mig, bussgubben körde hur vingligt som helst så både jag och linnea satte på oss bältena & höll i oss i sätena framför för att inte flyga omkring! efter det belönade vi oss med en stor godispåse, åt mat med mamma, pappa & syster som är hemma i helgen och kollade tv tills vi gick upp och la oss & somnade bums! :)
imorse vaknade jag av att hon killade mig under fötterna & sen tog vi med oss varsin macka på vägen till byn för att kika på tävlingarna!
när vi kom tillbaka hit åkte linnea hem och sen dess har jag varit ute hela dagen. gått promenad med nesse, sprungit med nesse & gått promenad med sanna och hennes turbo! så nu är jag helt slut och känner att den där godispåsen inte spelade så stor roll tihi, ibland är det bra att vara liten & smal så man kan gotta i mängder! ;)
nuuu ska jag kolla upp vad det blir för käk ikväll & sen ska jag städa lite här hemma! imorgon kommer nog admir hit (: pusspuss

här kommer lite bilder från linneas träning!















visst är dom enormt fina tillsammans? :)

bus med nelson!





bästa vän! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0