nedräkning till 18!

vårpromenad i plusgrader & sol!
börjar med att säga att jag hade världens finaste fredag tillsammans med världens finaste kille!
igårkväll åkte han dock hem & jag fick somna själv vilket var riktigt tråkigt & ensamt.. men somnade fort & vaknade vid elva, så nu är jag utvilad och pigg för en ny solig dag! :)
efter att admir åkt hem igår satt jag, pappa & johan och myspyssla i köket.. jag fixade med mitt fotoalbum & johan satte ihop nån mojäng haha. älskar sånna där stunder!
mamma är i norge & kommer hem ikväll och jag kan inte låta bli att hoppas att hon har med norsk choklad hem, nomnom!
dessutom är det dags för mig att skriva önskelista eftersom jag fyller om 16 DAGAR!! iiiih fan så jag längtar. 18 and life to goooo. men hu jag vet inte alls vad jag ska önska mig så jag är sjukt öppen för förslag tack! :)
nu ska jag skriva klart min svenskauppsats! pusspuss

Kommentarer
Postat av: linnea <3

hehe en bil kanske? :D Då får du skjudsa mig överallt hahahah :D :D Grattis i förskott :D

2011-04-11 @ 15:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0