let's drink to feelings of temptation

nothing compares to you ♥
somnade halv 8 i soffan igår & vaknade av att mamma putta på mig, efter det gick jag iväg till min säng istället & somnade om för natten. pjew min kropp mår inte alls bra och det märks både psykiskt & fysiskt på mig..
därför planerade jag att bara åka in & lämna engelskaarbetena idag så jag kan stryka det från mitt samvete! somnade på bussen in & kände mig som en levande död för att sen få reda på att läraren är hemma & vårdar sjukt barn?! åhnäe vad surt. för att se det hela från en ljusare sida så fick jag iaf träffa admir & krama på honom en stund ♥
nu idag har jag pluggat stenhårt på min svenskauppsats & den svåraste delen av arbetet är avklarad nu! känns asbra att ha börjat på den & förhoppningsvis är det klart i helgen så jag kan fokusera på idrottsprovet & spec.uppgiften nästa vecka :)
imorgon laddar jag däremot om för högskoleprovet! känner mig hyfsat lugn faktiskt & efter ett påspringande samtal med cissi på netto som sa att det är skitkul för man träffar folk & massa, så känns det faktiskt bra att få göra det där & bli av med det!
nuu ska jag äta mat & sen bädda ner mig i soffan för restan av kvällen. hoppas ni andra har en mycket roligare fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0