klackarna i taket!!

woah ska snabbskriva ett litet inlägg här innan jag åker iväg & kollar på båt med pappa och sen vidare till laxå!
jag hade en GRYM kväll/natt igår med förfest hos linneas kompisar i kumla & sen vidare till örebro och strömpis. dansade nonstop i fyra timmar, drack, skrattade och sjöng med till musiken tills rösten försvann!! dock söp jag inte mig själv under bordet utan jag var hela tiden medveten om vad jag gjorde & vad som hände :)
meen ååååh vad roligt vi hade och helt sjukt mysigt nu när uteplatsen är öppen också, så kunde vi sitta där i soffor med filtar och bara prata och pausa ibland från "klackarna i taket på dansgolvet"!
berättar mer imorgon när jag kommit hem & då kanske ni även får lite bilder också, om jag har fått dom själv! TACK ALLA SOM GJORDE MIN NATT GRYM, ni är awesome! pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0