jag har en dålig dag!

fyfarao vilken tråkig dag med regn, blåst & kallt väder. att dessutom ingenting fungerade som det skulle & att jag hade mensmammavärk hela dagen gjorde inte saken mycket bättre!
värst var när jag skulle ta en alvedon & den inte gick att svälja, så smaken satte sig i hela munnen & vaktis kom och frågade vad jag hade gjort för jag såg så äcklad ut. haha, linnea skrattade som bara sjutton men hu.. det var inte mumsigt alls!
ekonomin var ingen höjdare den heller & jag fick bli riktigt jäkla arg på läraren innan han tillslut (efter ungefär sju rop på hjälp) kunde förklara lite om hur vi skulle göra. sen vägrade skrivaren att skriva ut & när vi väl fick igång den så kom alla samettors arbeten om engelska/samhällskunskap ut så det tog arton år innan vårat kom. det & bristen på hjälp gjorde att vi blev klara precis när bussen gick & jag fick vänta ytterligare en timma i skolan på nästa! åååh dumma onsdag.
men nu är iaf veckoknölen avklarad & jag har hunnit med att plugga både svenskauppsats & idrott.
imorgon ser jag fram emot en fin eftermiddag med linnea & shopping! ny bikini, foundation & väska är prio ett men om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog hem med lite annat också :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Tjo :)



Du jag håller på och bli tokig!! xD

Jag är såå sjukt Sims sugen xD Skulle ja kunna få tillbax dom så jag kan stilla mitt begär , hehe x) <3

2011-04-09 @ 12:04:04
URL: http://carolinenelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0