härlig vårdag med bästavän & polle!

nerbäddad i min nya säng i mitt nya rum & har enormt ont i rumpan efter dagens ridtur tillsammans med linnea! åh vad härligt det är att vara engagerad i något igen & veta att jag har den här söta pollen att rida & sköta om tisdagar & torsdagar :) känns bra att få två dagar i veckan att rida & fixa lite för då hinner jag med skolan också!
hur som helst så red vi ut på en halvlång ritt i skogen, skrattade och pratade om hur bra allting löste sig tillslut med våra stressiga liv & folk som körde med oss hit & dit. pratade om hur bra vi mår nu & hur kul det är att vi två har följts åt genom hela vårt liv som ryttare, att det alltid är hon och jag liksom och att ingen någonsing kommer att kunna ändra på det!
det är enormt komiskt att tänka hur människor trodde att lite skitsnack kunde förstöra min & linneas vänskap som vi delat sen vi föddes.. noway :)
nästa ridsväng blir på torsdag! jag har redan installerat mig lite med grejer och sånt där så det känns bra! stallägarna är verkligen urtrevliga, riktigt välkomnande och snälla!
linnea sov förresten här inatt & igårkväll käkade vi godis & pluggade lite :) nu ska jag njuta av att nästan allt mitt plugg är avklarat & fixa lite med mitt fotoalbum som blir supermysigt & personligt! här är två bilder på mig & lille tolar :)
såhär söt ..


fina tolar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0