glad påsk folks!

hallå & glad påsk på alla där ute!
själv vaknade jag upp till ett fint påskägg inehållande nagellack, spagrejs & självklart godis :) vi har som tradition här hemma att få leta på varsitt godisägg varje påsk, men sen några år tillbaka har jag nöjt mig med att bara få det lagt framför mig hihi.
under dagen har jag ätit påskmat tillsammans med min fina familj, sprungit med lillebror vid sjön & solat i värmen! nu har mamma & pappas gäster börjat rulla in också och själv inväntar jag linnea, för visst vill man fira påsk med sin bästa vän? :) dock saknar jag min andra söta linnea himla mycket & det är trist att vi inte har hunnit träffats något under lovet, hoppas att vi kanske kan klämma in det någonstans bland dom få dagar som är kvar!
anyway, fyfarao vad solen har tagit snabbt dom här dagarna.. bikinilinje i april är faan inte ofta, men jag klagar inte, snarare tvärtom! det är så himla fint nu när alla börjar klä sig i sommarkläder & vågar visa upp sina ben som gömt sig under jeansen senaste halvåret, stort plus!
måste även tillägga att jag saknar min upptagna kille riktigt mycket nu också! vi har bara hunnit träffa varandra drygt två timmar under det här lovet vilket är superjobbigt. det gör dessutom att man längtar ännu mer efter sommarlovets lediga dagar ♥ puss hjärtat jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0