far from the world below

the road is long
there are mountains in our way
but we climb a step everyday
love lifts us up where we belong...



titta vilken söt bild jag hittade på nesse! tänk vad liten han var & vad stor han har blivit nu på den korta tid vi haft honom, så enormt söt!
i vilket fall så checkade jag facit & blev himla förvånad över resultatet, mycket bättre än vad jag trodde att det skulle gå så det var sjukt kul att se :) dock har jag fått hosta nu också, verkar som att skiten aldrig ska ta slut.. känns som jag ska hosta upp lungorna när som helst. planerar därför att ta tidig kväll & lägga mig redan nu, så att jag frisknar på lite snabbare! dessutom gick jag upp 06.30 imorse så jag är ganska trött..
nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0