dålig uppdatering folks!

dålig update var det här!
har haft himla mycket för mig senaste dagarna.. men nu är det äntligen looooov och jag har knappt något skolarbete under veckan, underbart!
sov hos admir i onsdags & i torsdags var jag med linnea och red ut en sväng, full galopp genom skogen och min bästavän var EXAKT vad jag behövde! när jag sen kom hem på torsdagen hade pappa överraskat & tapetserat om i rummet, så nu är det bara möbler som saknas & dom köper vi förmodligen på tisdag :)
ska kila ner och äta snart så får bli ett kort inlägg!
avslutar med att berätta att jag & jonathan fick varsitt påskägg av linnea idag, du är UNDERBAR vår söta lilla vän!
såhär snyggt är rummet än så länge, och snyggare ska det bli! tack pappsen :)
och såhär snygga var jag och jonathan med våra påskägg i det blåsiga vädret idag! puss
fasiken vad fina vänner jag har ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0