when i look at you



Idag strålar hela ellen av lycka för hon har nyss varit ute och hälsat på sin underbara häst! kändes otroligt bra eftersom jag inte har träffat henne sen sommarlovet och att se att hon mådde bra gjorde allt! :) så nu är jag lite laddad med roxane igen som min mamma sa tihi. och hon har faktiskt rätt, det räcker att jag bara ser henne ibland så blir jag mycket gladare och orkar mycket mer! :)
så resten av dagen ska jag segla fram på lyckan, städa rummet lite & plugga inför engelskaprovet i morgon.. och det konstiga är att jag inte har något emot det haha. jag är knäpp jag vet ;)


Kommentarer
Postat av: josefin Grünberger

Ska du börja med henne igen?<33 saknar dej!<3

2010-09-23 @ 16:10:13
URL: http://cochj.blogg.se/
Postat av: ellen

nej, mysan ska göra det. men no shit sherlock, vi var bättre än världen tillsammans så det gör ingenting :) och jag vet att hon har det bra! saknar dig också <3

2010-09-26 @ 20:09:38
Postat av: Anonym

Hon kanske var "din" häst tidigare, men fan inte nu längre! Nu är det Mysans häst och du skulle fan inte känna igen henne om du fick chansen att sitta på henne! Så lägg av med allt ditt onödiga jävla skitsnack om att ingen annan kan rida Roxanne lika bra som du! Hon är så grymt mkt mer välriden och mjukare nu än vad hon var när jag och Mysan tog över!

2010-09-27 @ 19:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0