the club goes loco..


¨



Ouufff helt överkörd av alla tankar hit och dit, jag är så trött men vill inte somna.. åh life is hard on you sometimes!
Well handsomes, jag hade en amazing night last night med mycket party, dricka & bra humör! Kvällen började med att jag och linnea kilade över till jonathan & josefinas lägenhet, sprang ner till ica allihopa & köpte tacogrejor! upp igen och ställa sig och laga maten. dock tog det en evighet för köttfärsen att tinas upp (även i micron) men till slut så gick det också tihi. jonte var utsvulten & åt sju ton gurka ungefär.. men åh det är så gott att äta när man är riktigt hungrig ;)
anyway! efter maten började folket rulla in lite sakta men säkert och klockan åtta satt vi alla samlade framför idol som förfesten "byggde på" haha. martin kom en stund också och det var superkul att se honom igen nu när han bor i linköping! ett plus i kanten. en chipspåse, godisskål & en cider senare rullade vi oss iväg mot casa de maida där den riktiga festen ägde rum! och vilken fest det blev också, dunderhärligt folk och bra musik! inte en enda som hade tråkigt där skulle jag tro :) länge länge dansade vi och fulade oss på golvet, skrattade och pratade, drack till onyktert tillstånd.. klockren kväll. efter tre någon gång började vi gå hemåt och kylan ute gjorde att man nyktrade till lite - skönt! dock har linnea sitt rum i garaget (precis som jag tihi) men det är inte iordning än så varmt var det inte. vaknade flera gånger under natten av att jag frös så jag skakade :/ burrr. ett minus i kanten?

men iaf så vaknade vi upp pigga & glada, redo för en helt ny dag imorse? gunej.. vi vaknade upp trötta och sega och ville helst av allt bara ligga kvar i sängen hela dagen! men ingen allvarligare baksmälla så det var lugnan. massa mackor fick vi i oss till frukost och sen skojja vi med linneas sköldpadda som faktiskt råkar vara riktigt otäck! mer än en gång försökte den busen hugga mig i fötterna.. och den ser tillochmed otäck ut! sen blev det tvtitt tills bussen mot askersund gick hem 13.40!

today har jag bara slappat, pluggat endel också eftersom jag har engelskaprov på måndag, samt sjuttioåtta saker i geografin som jag inte har gjort en. pjeuw livet är hårt som sagt! menmen, i morgon ska jag fixa lite i rummet och på mammas lunchrast så åker vi ut och hälsar på min älskade saknade roxane! ska bli så underbart härligt att se henne igen för ja.. hon är det enda jag verkligen saknar i mitt liv just nu! ♥


ser ni hur läskig den ser ut eller?! GOSH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0