sakna inget du aldrig haft, sakna det du aldrig får tillbaka

för jag blir så dum av dig
säg bara till när var hur
visst det är väl dumt av mig
men jag blir som blind, jag blir som stum
jag borde nog lugna mig
- oskar linnros


omfg det är så skönt med studiedagar! agree? dock är det alltid så att jag inte kan sova länge när jag faktiskt får det.. vaknade 08.40 idag & kunde under inga omständigheter somna om :/ så i stället gick jag & gjorde några mackor, oboy & satte igång en hel drös av scrubsavsnitt! ♥

16.40 idag tar jag & emma bussen till örebro för att gå omkring där & kolla på bio :) ska bli grymt bra att träffa henne igen och prata ut om allting mellan himmel & jord! hur vi kommer hem är inte helt klart än haha.. men det visar sig väl ;) nu ska jag iaf kolla lite tv, fixa lite & sen springer väl tiden iväg och jag får stressa i slutändan som vanligt! pusspuss


puss på min korkade bror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0