säg bara till när, var & hur!

some höstiga bilder ;*





hell yes vad ellanlellan är bra som har gjort alla (nästan alla) sina läxor & kan känna sig lite lugn på pluggfronten! endast svenska, matte & geografi kvar nu och geografin måste jag nog ta och göra ikväll så att läraren inte slaktar mig i morgon!
men nu gott folk har det kommit upp massor av sådanadär pinsamma festbilder på facebook som jag rekomenderar skarpt att ni kollar på! josefina och jag busade oss så himla mycket på partyt & det har vi allt fått äta upp såhär efteråt tihi.
eftersom dagen var otroligt seg idag så drog jag en slutsats att det enda som var värt.. det var att åka hem! mådde inge vidare heller (lite ont i huvudet, hängig osv) så helt i onödan var det inte. dessutom hade vi bara två lektioner, en klockan 12.00 och en klockan 14.20! men nu sitter jag här med huvudet högt och glad över att spanskan är avklarad för den här veckan.. fyfasen vad jag hatar språk!

annars då? i morgon ska vi ha orienteringsdag hela förmiddagen och springa omkring.. blö. känner att jag verkligen inte har lust med något sådant just nu men att jag ändå måste pallra mig iväg med tanke på att min frånvarolista inte lär vara så kort eheh.
nu ska jag sätta på lite grym linnrosmusik, tända doftljus, plocka fram saker till morgondagen & plugga vidare lite smått! puss snyggingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0