tusen gånger om ♥

'
den här helgen kan inte beskrivas som mycket annat än amazing!
började fredagen med att kila iväg till linköping och möta upp fina julia inne i centrum för att sen åka vidare till henne ut på landet till linghem :) vi hade himla mycket att prata ikapp med varandra, precis som väntat, så det var inte korta stunder som käftarna var stängda på oss haha. hon visa mig runt i sitt hus också så nu har jag även varit där och sett alméns plejs!
framåt kvällen åt vi god mat som hennes pappa fixade & sen stack vi in till linköping igen för att träffa martin och ta en fika med honom, supermysigt! sen skildes vi åt, jullan gick åt ett håll & jag och martin åt ett annat. men nästa gång jag åker till linköping ska jag absolut träffa julia igen! :) hur som helst, martin och jag tog bussen till ryd och tillbringade resten av kvällen i hans lägenhet!
på lördagen käkade vi frukost, gick på promenad och när vi kom tillbaka tog jag tag i mitt plugg medans martin sprang en sväng! när han kom hem lagade vi mat och kollade scrubs och på eftermiddagen åkte vi in till linköping för att kolla bio (himlen är oskyldigt blå - GRYMT bra film) och sen åkte vi tillbaka för att laga mummamat och kolla film resten av kvällen :) mysfaktor!
nu idag så var jag tvungen att åka hem vid tolv så vi hann inte göra mycket annat än att äta frukost och kolla scrubs.
ååh måste bara tillägga att när jag satt på tåget hem så kom jag på att martin nämnde att han hade lagt en överraskning i min väska! det var en jättefin tavla som nu mera står på mitt sängbord :') världens finaste ♥
nuuu har jag hunnit skicka iväg både spanskauppgift & specialidrottsuppgift så nu är det bara tacokäk som väntar lilla ellen. pusspuss

Kommentarer
Postat av: juliaa

åh vad söta ni är! blir helt tokig!

tack för att du tog dig tid och kom till linghem och träffade din gamla klasskompis, jag har saknat dig otroligt märkte jag när vi sågs. puss på dig!

2010-10-17 @ 21:41:45
URL: http://juliaalmen.blogg.se/
Postat av: ellen

åh kände precis likadant! vi har nog varit ifrån varandra för länge för att ens fatta hur mycket vi är i behöv av varandra ibland! får ses snart igen, puss!

2010-10-19 @ 17:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0