matteprov, check!

avklarat prov känns enormt skönt, en tung sten tappades i samma sekund som jag lämnade in matte b provet idag! dock vet jag inte om det gick bra eller dåligt.. känns som det gick hyfsat iaf men vågar inte säga för mycket för då är det säkert inte så haha. dessutom tyckte alla andra (som är tusen gånger bättre än mig på matte) att provet var skitsvårt så jag har nog inte så många rätt som jag trodde mig ha ;)
skön dag förövrigt eftersom vi slutade vid 11 & jag kunde komma hem till 12.15 och ta en promenad med mysiga Iris, mammas kompis hund. blev en långpromenad i skogen & sen ner till sjön en sväng! tog lite höstiga bilder också som jag ska orka lägga in sen så ni får se dom!
nu har jag hunnit fixa tågbiljett också & ska snart packa ihop lite grejor till helgen. puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0