i like us best undressed

dricker en mummamilkshake som mamma blanda ihop nyss och kollar på project runway, kan inte bli mycket bättre?
och så har jag bokat tågbiljett till borås i morgon tihi. ska åka och hälsa på min allra finaste barndomsvän liridona över helgen! blir himla mycket prat att ta igen för vi har inte setts på flera år ju.. knappt att en helg räcker till där utan det känns som vi skulle behöva tusen dagar till att prata, skratta och umgås som förr! men nu är jag iaf sjukt taggad och pepp på att lämna askersundshålan för en lite större stad!
skoldagen var kort & grymt behaglig. älskar torsdagarna med sovmorgon och tidig buss hem! och så var det lunchkonsert på det hela också :) estetettorna som för första gången uppträdde och hu så nervösa en del av dom var, på vissa såg det verkligen ut som att dom helst av allt ville åka genom marken. kanske borde ha lite överseende med tanke på att det var första gången som sagt? men egentligen tycker jag att man ska fixa att iaf röra sig lite när man sjunger och inte stirra rakt upp i taket som en staty! fy vad elak jag är men det är skillnad på att sjunga & uppträda och det blir himla trist för publiken att kolla när det blir sådär. såååå , äg scenen lite medans ni kan :)
dock måste jag berömma fina emma som faktiskt var superduktig och sjöng grymt bra! + två andra tjejer som också var sådär bra att titta på.. men vetifan vad dom heter, blonda var dom iaf haha.
nog snacket om esteterna! nu ska jag lyfta mitt "feta" arsle ur soffan och baka kladdkakemuffins så att jag går upp lite i vikt någon gång! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0