honeybunnysugarpop

pjeuw ännu en vecka avklarad i skolan och jag har nyss ätit pappas mummamat & gottar mig i soffan.. lite tråkig fredagskväll kan man ju kanske tycka men jag är så himla trött så det blir alldeles perfekt!
förövrigt så fick jag toppennyheter från min mattelärare som tror att jag, med lite mer ansträngning, kan toppa ett VG i matte b. haha.. personligen så tror jag att han har lite för höga mål på mig, eller så är det jag som har för låga? aja vi får väl se hur det blir med den saken :)
nu är det bara en vecka kvar innan lovet och den är packad med plugg som vanligt. men sen är det äntligen lov och då ska jag inte plugga ett skit woho!
vet dock inte vad som händer på lovet än, ska iaf träffa min fina martin och två dagar är jag ensam hemma också så vi får la seee .
nu ska jag tjocka chips & glo på ullared för jag är en nolifer tonight.

Kommentarer
Postat av: Calle

Sökte en tennis elev (Ellen Eriksson) fann dig/ Fastnade direkt,ärligheten i din humanitet/Som att se Lassie å Elisabeth Taylor,Black Buty,Stallkompisar/Gråtit,skrattat,kort sagt? Ärligare varelse? finns ej! Nåd att finnas,nåd att följa dig på livets stig/ Wilhelm Mobergs ord ringer i mig dag å natt/ TA VARA PÅ DIN STUND PÅ MODER JORD!!!Var rädd om dig! Please! Do not drink,smoke or drive, be as you are pures cute child!Livets slump, är som drivved i floden,än hit än dit,ibland bakåt i tid, äkta fina varelse du nu.. nu.. i nuet...

2010-10-23 @ 11:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0