..göra det tusen gånger om!

fått en flaska i huvudet
legat sövd på akuten
varit död i minuter
hela själen var bruten
blivit jagad av snuten
varit vilse på djupet
jag har famlat i mörker men i dig såg jag ljuset
- daniel adams-ray, vilken kung!
idag är ingen vanlig dag för idag har jag & martin offentliggjort vårt förhållande på facebook tihi. helt sjukt att det inte är riktigt officiellt innan det är statusändrat egentligen! menmen :)
och den dagen har firats extra mycket med ett undrbart psykologiprov som jag kom på igår att jag hade idag.. hoppsan. nejmen, det gick faktiskt rätt bra! skrev som fan iaf så får hoppas att jag höll mig till frågornas ämnen haha, blir lätt att man halkar ur det som man ska skriva om ju.
och så har jag, jonte & linnea lyckats fixa exakt godkäntgränsen på företagsekonomiprovet (värdelösa) och gjort klart det rackarns häftet i geografi som alla andra redan hade strukit från plugglistan.. det slutade med att vi tre och läraren satt ensamma i klassrummet och han sa allt vi skulle skriva bara för att själv få kila hem. från och med nu ska vi plugga på lektionerna, överenskommet i vår trio!
nu ikväll ska jag lära in en text till redovisningen i företagsekonomi i morgon och så ska jag kolla massa tv och bara lata mig. DH börjar ju ikväll också och då kommer jag vara nailad i soffan höhö.
dagens puss går till martinmus ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0