it goes on and on and on

eric, jag & jesper i 7an haha
burrr.. sitter och tinar upp i min varma säng efter att nyss ha kommit hem från lång skoldag! tror vi tog ut all vår glada energi i början av dagen för fy vad mycket som var roligt då haha, men framåt slutet av dagen så låg både jag, Linnea och jonte och halvsov i café för att sen kämpa oss igenom sista sega lektionen (geografi) som slutade 5 minuter efter att bussen gick. om det är något jag blir sur på så är det att missa bussen och behöva vänta en timma till i skolan.. blä. gick då till god smak en sväng med alvina & eric i väntan på bussen, drack varm choklad och fika! muums.
nu väntar en pluggkväll och förhoppningsvis något roligt också haha.
STORT grattis till min fina vän niklas som fyller hela 20 år idag också, hoppas du får en alldeles fin dag! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0