So stung - Howie Day

hur skönt ser inte det där ut nu? ta mig tillbaka!
mojsgojs jag har hela huset för mig själv i några timmar! mamma, pappa & amanda är iväg på nån föreläsning gällande adhd men jag hade ingen som helst lust att hoppa in i en kall bil i snöstormen ute så jag blev kvar hemma i stället, mycket trevligt!
ska nog hoppa i badet om en stund men först ska jag slänga mig ut i kylan till mitt (under vintertid väldigt opraktiska) rum och ställa in en fläkt där så jag inte fryser ihjäl inatt. sen ska jag ställa in en kattlåda åt missarna också för dom vill under inga omständigheter kissa i snön. tack&hej

Kommentarer
Postat av: linnea

det går inte att se texten till bilderna, man ser bara bilderna men inget mer!

2010-11-10 @ 15:04:27
Postat av: Anonym

hur menar du nu? att den feta pussmunnen är i vägen? ;) då får man skrolla ner lite så att den inte hamnar bakom serru!

2010-11-10 @ 17:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0