ikea <3

Har alldeles nyss blivit uppdaterad med ännu fler mysiga valpbilder! tänkte dela med mig av dom här men så funkar det inte att ladda upp bilder.. typiskt.
anyway, dadda & jag har varit inne i örebro en sväng idag & inhandlat lite nödvändiga grejor till hemmet :) jag lyckades smila till mig en ny mysig matta till rummet och lite saker till mitt lilla badrum, härligt! Stackars lillebror har helt evakuerats från det där badrummet, skåpet är fullproppat av tjejgrejer - smink, lotions osv - och det till&med luktar tjej där inne haha.. så han sätter inte sin fot där inne nu för tiden ;)
nu ska jag kolla på en film som jag nyss laddade ner & hoppas den är bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0