Ida här!



Shululul lille lady, som vi säger här i Stockholm. Nä, men jag hade bara tänkt slänga in ett litet inlägg om vem jag är och vad jag gjort! Som ni ser har jag gjort om Ellens design totalt, hoppas du blev nöjd :) Den liknar min asmycket, men vafan.. Den är ursnygg haha. Hoppas ni andra också tyckte den var fin.

Och vem är då jag? Jag heter Ida Forsberg och är en kompis till Ellen. 16 år (alltså 94a, ett år yngre än Ellen) är jag och bor i Stockholm. Lärde känna Ellen genom Esperud gård då jag och min kompis Sofia kom dit för att rida. Där träffade vi underbara Ellen. Vi har vart där en antal gånger och det är alltid lika kul att vara där för att träffa alla! Ellen lärde vi känna mest och längst. Tack för att du stått ut med oss och lärt oss saker inom ridningen! Du är guld värd. Det vet du.

Nu får ni läsa Ellens blogg flitigt. Pusshej / Ida, liptip.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0