faller jag nu går jag sönder

jag & strumpan inne på monki!
Majorpissed ella sitter i köket där hon har befunnit sig enda sen hon kom hem från bajsskolan. Jag har fetaste geoprovet imorgon och kan långt ifrån allt än, åh vad dumt dumt dumt att jag ALLTID skjuter fram provplugg till dagen innan, DUMMA MIG! Och på fredag har jag spanskaprov som jag inte heller har pluggat något inför och idag hinner jag inte för idag måste jag prioritera geografiskiten.
Det här är inte roligt, inte alls.
I helgen måste jag påbörja en gigantisk svenskauppsats också ÅH! känner att jag måste avrunda det hela med att göra något sjukt galet kul också.. *smsar bästis*.. väntar på svar, hoppas på bra svar!
Åh nu ska jag fortsätta plugga & trycka i mig en hamburgare eller två haha. Sen ska jag glo lite på förnedringstv för att rymma från plugget en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0