en miljon på banken men ingenting att leva för!

Daniel Adams-Ray är helt klart en kille värd att lägga ner många tysta stunder på! Gubben i lådan och dum av dig har väl dom allra flesta hört vid det här laget (om inte synd för dom) men här är iaf två lite nyare låtar med sångfågeln, enjoy!
Daniel Adams-Ray – GryningspyromanenDaniel Adams-Ray – Förlåt att jag aldrig sagt förlåt
vilket väder förresten.. jag och jonathan har trallat omkring på skolan hela dagen utan att haft någon seriös lektion förutom spanska. dagen spenderades i stället i café så som alltid (haha) grubblandes över hur mycket snö det ska komma :) när jag gick till bussen blev skorna alldeles blöta och det var INTE smart att välja låga strumpor, tygskor och lite lite för korta jeans. bussresan hem fick jag lida med frusna tår & när vi nästan var i askersund så började blod rinna från näsan också (!!) tur man nästan var hemma.
neheja nu ska jag grädda lite våfflor och kolla vidare på snöstormen utanför! puss älsklingar

Kommentarer
Postat av: Klara

en miljon på banken är det väl? ;)

2010-11-12 @ 23:09:59
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/
Postat av: ellen

ja visst är det det! haha, måste ha haft tankarna på två saker när jag skrev! tack för upplysningen :)

2010-11-13 @ 00:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0