why're we talking when we dance so gooood?

Ajsingen vad ont min brända lilla näsa gör :/ satt och sola en stund utanför huset igår och huu solen brände på som sjutton.. snyggt blek där bikinin har suttit och lite bränd på nästippen - nu är det väl ändå sommar!



Ovärd dag i skolan också.. hade en lektion på morgonen där vi inte gjorde ett skit och så prov på eftermiddagen. Snacka om att vi bara sitter av skoldagarna nu för tiden! Dock riktigt skönt att ha nk-provet avklarat :) Nu är det bara bild, historia, profilgrej, politik o svenska kvar och när den här veckan är slut så kommer ALLT att vara borta, ååh jag längtarlängtar.
Åkte ut till Roxis en stund efter skolan och skritta ut en sväng på henne, väldigt mysigt i (numera) sommarsolen :) Nu har jag precis varit ute en sväng med båten också, premiäråket ju! Guuud vad jag har saknat den underbara känslan av att hoppa fram på vågorna i full fart, något av det allra bästa.

Men blö visst känns det som man har tusen andra (lite viktigare) saker för sig att göra när man egentligen borde plugga rumpestumpen av sej? Mjo så är det nog. Har iaf pluggat in historian någorlunda bra så det ska nog gå.. Jaja, nu ska jag kila iväg och duscha. Heeeejsvejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0