the day before today

missemissar


Gårkvällen spenderades förresten hos Marcus med filmmys (y) Drog hem till stallet vid elva någon gång där Niklas, Linnea och Carro låg och glodde mer film haha :) Sen somnade vi och uuuuusch vilken natt! Jag fick ligga på två sackosäckar som under natten hade glidit ifrån varandra.. så jag vaknade hur många gånger som helst av att jag låg på det kalla golvet i stället burrr. Blev tvungen att hämta massa hästistäcken för att inte frysa sönder. Nån gång tidigt på morgonen sen vaknade vi alla tre och då erbjuder Linnea sej att flytta åt sidan på sin madrass hihi.. somnade om igen och sov dunderskönt i ett par timmar innan mr. snooze väckte oss :) 
Var konstigt nog inte alls trött när jag vaknade utan kände mig helt utvilad, antar att jag sov rätt bra när jag väl sov.. 

Nu ska jag pluggeliplugga lite naturkunskap, duscha och sen kommer älsklingsmysan hit :)) Även den här kvällen blir great med andra ord ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0