mothersday & tävlingsresultat.

Grattis lilla mamma på morsdag! :)



Åhhh tävlingen idag gick great, awesome, kanon.. ni fattar! Jag och Roxane dubbelnolla LB 110 cm för första gången tillsammans :) Så himla härlig känsla! Låg 2a ett tag också, vilket var ännu roligare :D Dock blev jag nedputtad med EN placering :( Så blev ingen placering idag tyvärr.. men jag är som sagt väldigt nöjd iaf :) Och med tanke på att det var regionalt så är jag ännu nöjdare hihi.. konkurrensen är så tuff ju högre upp man kommer i klasserna. Lokala tävlingar har inte alls samma konkurrens som regionala! Kändes som jag tävla bland massa vuxna haha och alla är rätt så rutinerade.
Så med mysigaste fredagskvällen, bra resultat och placering på lördagen och bra resultat idag blev även denna helg helt kalasbra ♥ Nu hoppas jag att nästa blir lika bra den också.

Resten av kvällen kommer mitt huvud att vara i naturkunskapsboken eftersom jag inte har pluggat ett enda dugg till uschliga provet imorrn. Ska träffa Sannis en stund också för hon hade tydligen något spännande att berätta ;) can't wait.

Seeee you later aligator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0