a whole new world

lyssnar på underbara disneylåtar samt njuter av att min svenska examensuppgift äntligen är klar och magen pirrar och åh allt är helt perfekt, livet leker!



today was great because.. jag hade sovmorgon till 12.30 och sen en lektion! hallelujaaah. sen bar det av till stallet för att longera min lilla plutt som har skavsår på ryggen :/ på fredag kommer iaf h-s och skor, TACK! äntligen. ååh roxis har gått utan sko alldeles för länge nu för stackars hovslagaren blev kräkis sist. men huvudsaken är att hon är frisk nu och kommer! för nästa helg ska jag iväg till kumla och tävla :)) taggar som fasen för hu.. det var ju längesen jag tävla nu! startar dock bara 110 för känner mig inte redo för 120 än men det passar perfekt att åka för en klass för då kommer vi hem lite skapligare :)
nu ska jag snart nanna kudden & drömma härliga drömmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0