14 days to go

härlig vårbild på mig och bästa ♥


Först av allt ett stort grattis till twinsen almén som fyller 17 år idag :)

Skolan är för seg.. vi sitter verkligen av hela lektionerna & gör inte ett skit längre. Egna arbeten har vi och dom gör man ändå hemma så ja, rätt slappt. Men nu är det bara en skolvecka kvar!! Fattaaaaa helt sjukt vad tiden går snabbt! Om exakt två veckor har jag gått ur första ring vid det här laget och firar förmodligen kvällen med massa härliga vänner, caaaan't wait iih.
I helgen däremot är jag fullbokad med tävlingar. Både lördagen & söndagen kommer spenderas på tävlingsbanan med underbara Roxane och jag känner mig riktigt taggad, hoppas verkligen på bra resultat nu :) Ska försöka hinna med lite annat också.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0