who says

who says you can't be free from all of the things that you used to be






Igår drog jag, bullen & linnea in till örebro efter skolan! Glodde omkring på stan (luktade på godaste parfymen) och fikade på café! Blev massa prat, skratt och ja.. mysigt helt enkelt! Nu har vi tusen planer för våren & sommaren också som vi MÅSTE genomföra. Åååh med rätt människor och ett underbart väder kommer sommaren 2010 bli hur bra som helst, i know it.. fasen om inte tiden kunde gå lite fortare bara!

Efter en tågresa hem som jullebulle lyckades planka rätt bra så sprang jag iväg till bowlingen & träffade folket från ark. Klockan 19 började vi bowla och booy om jag var bra på de ;o vi chockades nog alla när jag vann haha. Men det var grymt kul och alla skrattade massor & pratade. Niklas tog en hel del kort som kommer upp här på bloggen inom kort!
Efter bowlingen käkade vi pizza och det blev ytterligare en massa prat. Sen fick jag skjuts hem tillsammans med Eva & lilla Charlotte. Lillan somnade efter några minuter men jag och Eva pratade på om allt mellan himmel och jord.

Nu ska jag snart åka iväg och lämna nya transporten i stallet och så ska jag rida lite. Efter det följer jag med Cissi hem & sover där, imorrn drajjar vi till linköping. Heyysvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0