so it goes down..

what dosen't kill you makes you stronger, together we'll live longer ♥


Bara en dag kvar i skolan sen är det loooov , guud så skönt det ska bli och jag har massa kul inplanerat! På lördag ska jag tävla igen, hoppas det går bra ;) och på måndag - tisdag är det träningsläger.. då får jag träffa alla härliga människor & framförallt bästa vän amanda ♥ Sen kommer lovet att fyllas med kompisar osv.. naaaaajs. Nu sitter jag i min kära fotölj och kollar på simsons.. hm. Funderar lite på att färga håret för jag såg ett kort på mig förut och criiises vilken utväxt huuh! Kan dock inte bestämma vilken färg jag vill ha this time men jag står nog kvar vid brunett i think! :)
Åååååh fick förresten ett jättegulligt sms nyss av Josefin:
"jag kan inte fatta att det är så jävla länge till jag får träffa er och hästen igen<33333333"
Naaaw.. hon åker ju hem ikväll :( Var faktiskt lite jobbigt att säga hejdå till henne förut och ja, det är så sjukt lång tid tills jag får träffa henne igen! Fan så livet ska va orättvist ibland.
jaja, nu ska jag återgå till sista plugget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0