when tomorrow never dies, it's you i'll spend the day with ♥

a future with you
it's falling complete
in a moment forever




Nu har jag fått nog! Imorgon ska kryckorna inte med till skolan för dom är endast i vägen hela tiden fyyyy. Har ingen lust att hoppa omkring som ett invalidbarn mer.
Kan iaf gå något bättre på benet nu och det blir bättre o bättre för varje dag. Hoppas på att kunna rida till helgen, som fan! Blir knäpp av att hålla mej på marken ;s
Idag longerades pollen min, av mig! Jag kände att jag ville ta henne idag så Mysan fick ägna sig lite åt sin egna ponny haha. Och så ville jag vara med pälsbullen ofc ♥

När jag klev av bussen sprang (mer hoppa) jag in på netto och köpte godis (a) Anledningen finns, promise. Så det ska jag feta hela kvällen! Så ska jag nog ladda ner nått bra att kolla på också :) Jag bara älskar att skjuta upp plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0