lies dosen't come after trust

Igår var jag med mammi på marieberg. Alltid skönt att få lite nya inköp :) Blev bl.a tre tröjor, några armband, strumpor & skor. Mysigt att umgås lite med mamma ibland! Blir inte så ofta eftersom jag aldrig är hemma.. har ju häst. Hade iaf trevligt & åt jättegod mat på något ställe inne på mb.. har aldrig ätit där men det blir säkert fler gånger ;)
Idag åkte jag hem från skolan för jag mådde skit! Ont i magen & kände mej febrig & så hade jag ont i halsen.. är dock bättre nu! Har knarkat nåra ipren och halstabletter så nu känner jag mig hyfsat kry igen :) Orkar iaf gå till skolan imorrn, det är ju trots allt fredag! Och på tal om helg så kommer min vara fullpackad! I morgon efter skolan ska jag och bullen driva in till örebro en sväng (i think we said so) och sen åker vi tillbaka till hallsberg. Klockan 19 ska jag bowla där med ark & käka pizza, mums! Om jag orkar så sover jag hos några på kvällen men de beror på hur slut jag är haha.
På lörda ska jag hinna rida, kolla när tjejerna kör pay&ride och på kvällen sover jag hos Cissi för att följa med henne till linköping på söndag. Sen är vi ju lediga måndag-tisdag också så jag får två extra dagar att lata mej på :))
Anyhoww... nu ska jag dra igång några OTH avsnitt & sen sova. Ha en bra kväll :)

Fixa btw en snygg bild på Linnea ;) ashet... (y)
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahaha snygg bild xD

2010-03-15 @ 16:41:43
URL: http://carro4ever.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0