ingenting + ingenting blir någonting

Äntligen helg igen! Och bara 3 veckor och 4 skoldagar kvar innan lovet (tror jag). Längtar redan för nästa vecka kommer vi ha hur mycke som helst! Eller.. matteprov och svenskauppsats ;) Men vi har inte haft så mycke den senaste tiden så de blir en hel del haha. Veckan efter det har vi spanskaprov och naturkunskapsprov. Sen ska vi även ha redovisning inom idiologierna (historia) och göra ett arbete om en social fråga (för min del abort) i samhällskunskapen. Så ja.. spetta får nog ligga i på pluggfronten framöver (;

Men bortsätt från det.. Idag var jag och pappi o kollade på en hästtransport! Den såg skitbra ut och jag tror nästan att Roxane kan acceptera den ;) Får dock vänta en vecka innan jag får hem den.. menmen huvudsaken är att ja får hem den innan 21 mars (y) Min nya tävlingskavaj kom även på posten idag men hann aldrig hämta den.. får fixa på måndag! Hoppas den passar.
Nu känner jag att det luktar gott från köket så ska nog smita ner o kolla vad som händer.. ser ut att bli en hemmakväll med mamma & pappa, mysigt det också. Får se, kanske bjuder hem någon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0