wey sommarsommar

myspys med mysangos


Halluu världen! Äntligen faller alla bitar på plats.. nästan iaf :) Nu känns det som att jag börjar få grepp om mitt liv igen och när jag pratade med marcus i telefon igårkväll kände jag hur bra jag mådde! Verkligen grymt skönt att prata med honom "normalt" igen för han får mig alltid att skratta som jag vet inte vad.. :)
Roxane min underbara lilla köttbulle visade hur lyckligt lottad jag är igår också. Träningen för Anna Emanuelsson gick alldeles klockrent och nu är både jag och Roxis taggade på att starta 120 i juli! Åååh vad jag älskar min fina fina häst mer än allt annat. Galet hur glad jag blir bara av att se henne ♥

Så min tillvaro är rätt bra just nu :) Jag och syster planerar ju utlandsresa i augusti också och jag hoppas verkligen att den blir av! ska bli riktigt skönt att bara komma iväg en vecka och släppa allting, vila upp sig fett mycke inför skolstarten också ju. Dessutom kanske klingan följer med om hon får, wihuu !
Nu sitter jag förresten och installerar massa sims spel på min dator hihi. Var så längesen jag spelade the sims och har nästan glömt bort hur kul det faktiskt är ;) Så det kommer fylla min kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0