sommarlov

Sp1A, nu splittras vi..


Usch det känns verkligen tråkigt på ett sätt att säga så.. att vi splittras! Det har varit en bra klass, en riktigt bra klass och åh vad många nya underbara människor man har träffat och lärt känna. När jag tänker på det så har jag alltid hamnat i bra klasser genom hela min skolgång men den här är absolut en av de bästa. Hoppas på en riktigt bra klass i tvåan nu också, vi håller tummarna :)

MEN ! nu är det äntligen här, det efterlängtade sommarlovet har precis startar och det firas med bigparty ikväll, ååh caaaan't wait! är så grymt peppad på att parta med dom bästa nu & jag hoppas många från klassen är där också :) Ingen mer skola på flera veckor framöver, det kan inte bli mycket bättre och den här sommaren ska bli den bästa på länge, promise!


jag tycker om den här bilden för vi ser så grymt happy ut haha :') tjejer, ett år har gått och ni har redan satt djupa spår i mitt liv. Vänner för livet i guess & jag är så glad att jag träffade er ♥


Kommentarer
Postat av: julia

LÖV! är himla glad att jag lärt känna dig med, ses i sommar babe! pusspusspuss

2010-06-11 @ 22:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0