sjukling

vaknade upp inatt och mådde illa.. somnade dock om och hoppades att det skulle vara borta när jag vaknade men icke. toaletten blev destination nummer ett för mig och nu har jag spytt hela morgonen :/ uuusch jag hatar att vara magsjuk eller vad sjutton jag nu är. spyr man en gång så spyr man mer bara för att man blir så äcklad av att se allt komma upp UWE!
känner mig verkligen som ett litet barn och jag är så himla beroende av mamma & pappa nu. det enda jag tänker på när jag spyr (haha mysigt att veta) är hur glad jag är att mamma finns i rummet intill och kan komma in så fort jag behöver henne!

nu ska jag fortsätta min dag här hemma, min mysiga kissemiss har lagt sig vid mina ben och furrar som sjutton ♥ ska snart gå ut och lägga mig på framsidan i det fina vädret i stället.. om jag nu orkar upp ur soffan utan att få kräkanfall igen vill säga.


Kommentarer
Postat av: linnea <3

Ellen vi saknar dig sååååå i stallet!! fastän det bara var 6 dagar sedan du lämnade oss!!! var du tvungen att ta en time out just nu?? du som hjälpte oss så mycket och lärde oss masssa nytt varge gång!!! JAAAAGGG SSAAKKNNNAAARRR DDIIIIIIIIIIIIIIGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!! come back honney

2010-07-21 @ 09:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0