örebro hej&hå

Jag och Linnea har irrat omkring som höns i örebros stad hela dagen pjeeuw. Kom på igår att jag kanske ska ha något lite extra fint på mig imorrn? sen kom jag på att jag har tappat bort mina söta klackskor.. åh :( Så vi sprang omkring i alla möjliga affärer för att hitta skor osv men det var sjukt svårt, antingen var allt för dyrt eller så var det bara fult haha. Men tillslut hitta jag iaf en vit klänningsgrej och ett par söta rosa klackskor (: Vill ju inte klä upp sig fööör mycket heller liksom..

Nu ikväll ska jag tappa upp ett långt varmt bad och bara ta det lugnt, måla naglar osv hihi. Imorgon är det skolavslutning och aj känt wäjt. på kvällen blir det partyyparty och fira att det efterlängtade sommarlovet äntligen är här! ♥


Kommentarer
Postat av: julia

FEEEEEST :D ellen och julia goes wild :D

2010-06-09 @ 22:10:06
URL: http://juliaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0