nightupdate



mahubbamummelhej
har haft en helt awesome och spontan kväll, så bra. först taggade jag, mandy, cibelle & ole kvällen och tanken var att gå ner till sjön där allt folk tydligen befann sig ;) dock var det endast 94or där när vi kom så nä uschfy vi gick hem igen. i stället satt vi ute en stund på baksidan, nu hade vi blivit några fler btw, och pratade en massamassa innan vi gick in och hyrde film på tvn. kill theori heter den, vidrig som bara den hu.. menmen. sen kom en kompis till hit en stund och vi prata lite o så sen åkte han iväg.
nu ligger jag här med datan på magen & halvsover för blö va trött jag är hihi. i morgon ska jag till stallet och rida en sväng sen blir det örebro med familjen för att fira kussemusse.

godnatt sötnosar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0