i know you can't stay but i wish you would

underbart väder med underbara vänner



Kvällen igår spenderades nere vid sjön med Jessica, Carro och Mysan. Det blev massa bad, grill och skratt hihi. Perfekt sätt att fira att vi inte har något mer plugg nu :D waah kan knappt fatta det än! Inget mer plugg, fatta hur underbart det låter! Och nästa vecka blir awesome också, wiii nu lever vi livet right?

Idag kommer iaf min morbror och lite andra släktingar hit, dom som inte har hunnit fira mej än ;) Får se om dom har med sej något roligt hihi.. spännande. Sen får vi se vad som händer, antingen blir jag kvar här hemma eller så åker jag iväg till skyllberg ikväll :) Nu ska jag hoppa i badet en stund och få bort kvällens grillstank haha, luktar grillad korv hela jag (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0