en såndär pizzadag

pjjeeeeeuw man blir verkligen seg efter en natts partajande!
kilade iväg till hallsberg igårkväll och mötte upp julia, sen vidare till andra julia. hade en riktigt bra kväll/natt med mycket dansande, hoppande, skratt, prat, härligt folk osv osv. vid 2 någon gång hängde jag på ludvig & gänget tillbaka till lägenheterna. julia hade redan gått hem & sov lite smått när jag kom in så jag tvättade av mig & kröp ner i deras dundersköna soffa hiihi :) somnade efter 3 någon gång & vaknade vid 8 igen helt otaggad på kort ovärd skoldag. skulle bara skriva någon utvärderingsgrej & sen fick vi kila.

bästis tog bussen in till stan förut & mötte upp mig så vi kilade ner och åt pizza (åååh jag var SÅHÄR sugen på pizza så det satt perfekt) och sen solade vi en stund :) efter det så blev det hem till mig & dra igång en film.. hann dock inte slappa i soffan så länge eftersom jonte skrev ett sms om att han och ludde var på väg in till stan för att låna mina tävlingskläder.. men sen blev det slappis & det har jag gjort ända sen dess hihi :)

nuuu ska jag ladda upp lite partybilder! och det är helt ok att sno dom om man vill ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0