a long journey ahead

febern är borta & illamåendet också woho! är dock väldigt trött och har ont i hela ryggen & nacken.. måste vara för att jag låg ner hela dagen igår haha. menmen, väldigt skönt att slippa den där ohherregu kräkhink nästa -känslan ;)
nu sitter jag och pratar en massa med bästa ebba! hon åker till isle of white, england, i morgon och stannar där tre hela veckor. och eftersom jag har jobbat i veckan så har jag inte träffat henne nånting sen förra helgen :/ fyfan det känns rätt tungt faktiskt.. men hon kommer ju tillbaka igen som tur är :) ♥ ska försöka åka ut till stallet en sväng sen så jag får säga hejdå och krama om henne ordentligt innan resan! hon kommer ha det så bäst :)

nu får jag även massa gamla bilder från henne, dom kommer upp här snart :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0