ready, set..

gammal bild på mig & stumpan


Hola amigos !
Det är inte klokt så mycket fritid jag har nu för tiden.. eller ah, sen två dagar tillbaka. Hur som helst, det är ju helt sjukt! Förr hade jag alltid så mycket att göra, mycket att hinna med & så lite jag faktiskt hann med att göra då den mesta tiden spenderades i stallet. Vakna - skola - stallet - läxor (pft), en typical dag för ellen!
Den här helgen har varit smäckad med awesomeness! Igår tog jag bussen in till örebro, träffade upp martin & gick till ica för att köpa candy. Sen vidare till bion, vi såg knight and day & den rekomenderas verkligen! Mycket action & humor haha.. inte min typ av film egentligen kanske men den här gillades!
Idag har jag varit med dealealo thaipinne som jag inte har umgåtts med på ett år? gosh! vi gick & käka lite på java & sen kolla vi runt i affärer.. men blö, varken andrea eller jag hade shoppinghumöret med oss så det slutade med att vi smet upp på taket på åhlins & pratade massa i stället - bäst! och vi lovade varandra att ses någon dag när båda var lite piggare haha!
Nu sitter jag och väntar på att bästavän ska komma och pick me up! Massa härligt att ha henne hemma över sommaren, har verkligen saknat att umgås med henne nu när hon bor i karlstad. Så natten spenderas i åmmeberg med snygging amanda. I morgon kommer mammas bästa vän Blenda & hennes familj från Norge och hälsar på, spännande! Blir att ta fram sin norska på bästa sätt haha.

Nu ska jag kila iväg & packa ihop lite! pusspuss sweeties


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0