skin skin som den sol du är

Känns som det har varit himla mycket kevin & amanda senaste dagarna.. syster & jag var ensamma hemma igår hela kvällen, hyrde film och köpte kebabtallrik som vi mumsa på länge hihi. men framåt kvällen blev det lite långtråkigt så vi åkte och hämtade kevin i hallsberg! efter en sjuk bilresa hem & ett obekvämt besök på seveneleven så blev det att hyra mer film hemma och kolla på.
men fy vad hemskt det är att sitta ensam i en fotölj medans dom andra ligger och myser & håller om varandra i soffan brevid.. man känner sej så ensam haha, som att man aldrig kommer att hitta killen med det lilla extra! äsch jag är ffs bara 17, finaste åldern med hela livet framför mig ju :) dessutom kom marcus lite senare in på natten och hälsade på så jag blev inte så ensam tillslut iaf. det var bra mysigt! ♥

liseberg förresten blev grymt bra! bussresan dit var dock plågsam eftersom rasmus & amanda fick för sej att köra "gul bil" i brist på annat.. och ja, jag blev offret! så nu har jag blåmärken över hela vänsterbenet och vänsterarmen haha. enda dåliga med dagen var alla baoutaköer till åken! nästa gång ska jag skaffa ett sånt där quickpass alla gånger så jag bara kan gå förbi, låter verkligen som nånting för mej. bilder kommer när jag har orkat ladda över dom till datan haha.

i morgon ska jag till örebro..  vet dock inte när/var/hur än men dit ska jag iaf! sen får vi väl se vad som händer framåt kvällen! nu kommer snart päronen hem med kinakäk så ska duka och lite.. pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0