last night got weird

huu vilken natt!
kvällen började med att jag kilade ner till emma och "föra" lite med henne sådär .. två stycken hihi. sen gick vi iaf vidare till en fest som vi var bjudna på i stan, woopie! efter festen gick vi & kollade på cruisingen, träffade johan & några fler och sen träffa vi nils, micke & gänget också.
sen någon gång sent på natten så gick jag hem trött & sliten haha.. träffade marcus på vägen så han följde med hem en stund! sen fick jag även lite annat besök på natten menmen.. somnade vid 5 & vaknade vid 1300 idag, så himla trött!
dagen har spenderats här i soffan med kevin & syster och snart ska jag åka iväg till bästa amanda för att tagga lisebergsresa i morgon ,)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0