I'd rather be with you

jonte & simon på bara vara


goda fikat!



heydär!
börjar med att skriva STORT GRATTIS till världens bästa lillebror som blir tretton år idag :) nu är han också tonåring, stackars mamma & pappa.
igår följde jag med mamma & farmor in till ikea & köpte lite nytt till rummet.. efter det åkte vi vidare till marieberg där jag träffade linnea :) träffade nils också så hjälpte honom att leta efter lite presenter till hans flickvän som snart fyller år hihi! käkade godaste mackorna nånsin & fula oss en massa.
efter marieberg åkte vi vidare in till stan där vi träffade simon & jonathan! åh va kul det var att se dom igen, har ju inte träffats sen skolavslutningen.. blev massa prat om sommarlovet över en fika på bara vara, supermysigt!
nu sitter jag och målar naglarna & lyssnar på fin musik. ska fira johan lite till och ikväll bär det av till skyllberg för att kolla fotbollsmatch haha! efter det kilar jag till emma och träffar henne, äntligen!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0