cannonball.

there's still a little bit of your taste in my mouth, there's still a little bit of you laced with my doubt.. still a little hard to say what's going on.

här ligger jag, röd som en liten kräfta efter att ha varit i solen hela dagen, och tittar på how i met your mother avsnitt. rätt nice faktiskt.. att bara vara själv en stund & fundera över saker och ting..
i helgen är det debuttävling på g! ska bli sjukt kul wohiho & helgen efter det ska jag dra med lite tjejkompisar & åka ner till anton för sommarfest!

jag & johanna har även planer på att bara dra iväg någonstans random i augusti.. cykel/moppesemester? haha, det blir awesome! och sen måste jag åka och hälsa på liridona som jag inte har träffat på flera år (:O) innan hon flyttar till schweiz. sug


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0