you and me could write a bad romance

Åkte hem från skolan idag efter profilen. Kände mig frusen, hängig och inte alls bra.. usch. Tog första bästa buss & träffade Joel på samma. Blev att prata med honom en liten stund, trevlans! :)
Men nu sitter jag i stället här i sängen och pluggar & sover om vartannat. Väldigt skönt att jag har hittat liiiiite ambition till att göra klart mitt historiaarbete! Ska ju vara klart på fredag..

Linnea & jag hade egen träning på morgonen och bestämde oss för att simma. Simma gjorde vi men hur seriöst det var är jag inte lika säker på haha. Hon hade med sej sin vattenkamera så vi tog busiga kort i stället (: Dom kommer upp här på bloggen så fort jag har fått dom, promise!
Blir så jäkla kul när hon flyttar till hallsberg så vi kan vara oftare efter skolan osv. ♥
Men nej nu måste jag fortsätta med pluggandet (och sovandet).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0